سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

آموزشی

بیندیشید و ثروتمند شوید

ایمان مهم‌ ترین عنصر ذهن است، وقتی با اندیشه در هم می‌آمیزد ذهن نیمه هوشیار بی‌ درنگ ارتعاش آن را درک می‌کند و آن را به فراست لایتناهی تبدیل می‌ کند، ایمان حالتی از ذهن است که می‌ توان آن را به کمک تأیید یا آموزش‌های تکراری برای ذهن نیمه هوشیار و به کمک اصل تلقین به خود ایجاد نمود.

بیشتر بخوانید »

موفقیت پس از خواندن این کتابها!

به گزارش ایسنا بنابر اعلام بامبو ، موفقیت و ثروت برای بسیاری از افراد آرزویی دست نیافتنی است اما با قدم گذاشتن در مسیر درست آسان و ساده خواهد شد. در این مطلب بهترین کتاب‌های موفقیت و ثروت را معرفی می کنیم که می‌توانند به شما در این مسیر ثروتمند شدن کمک بسیار زیادی کنند.

بیشتر بخوانید »

آموزش آنلاین

آموزش آنلاین فراگیری به صورت رایگان و ویدیویی برای دانشجویان و ایرانیان قرارداده شده است. آموزش آنلاین امکان دسترسی سریع و راحت را به محتوا فیلم های آموزشی برای همگان فراهم می کند.

بیشتر بخوانید »

تداوم دانش آموزان دارای آسیب تحصیلی!

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه برخی دانش آموزان برای رفتن به پایه بالاتر ضعف های بزرگی دارند، گفت: پس از اینکه بیشتر دانش آموزان در پایان اردیبهشت ماه از گردونه آموزش خارج شدند، آموزش دانش آموزانی که دچار آسیب های تحصیلی هستند تا شهریورماه تداوم خواهد یافت.

بیشتر بخوانید »

درامد کلان شرکت های دانش بنیان!

رئیس کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به اینکه سراهای نوآوری دانشگاه آزاد را با فشار توانستیم وارد بودجه کشور کنیم، گفت: در کل کشور ۵۷۰۰ شرکت دانش‌بنیان داریم که این شرکت‌ها سال گذشته ۲۰۰ هزار میلیارد تومان فروش داشتند و ۴۰۰ هزار نفر اشتغال ایجاد کردند.

بیشتر بخوانید »