پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

اینستاگرام

بلاگرهای اینستاگرامی چقدر درآمد دارند؟

دنبال‌کننده‌های عزیز امروز جشن تعیین جنسیت داریم. دل تو دلم نیست و تا چند دقیقه دیگر این دو تا بادکنک مشخص می‌کنند نی نی ما دختر است یا پسر، البته بگم این بادکنک‌آرایی کار یک خانم هنرمند است که آدرس صفحه‌اش را این زیر گذاشته‌ام. این کیک چهارطبقه قشنگ هم کار یکی از قنادی‌های خوب است که آدرس صفحه این قنادی هم زیر هست. این لباس‌های خوشگل نوزادی هم کار یکی از فروشگاه‌های سیسمونی معتبر است که آدرس صفحه این سیسمونی را هم اینجا برای‌تان گذاشته‌ام. با این لینک می‌توانید بروید توی صفحه این فروشگاه و با تخفیف لباس‌های برند و با کیفیت نوزادی و کالسکه و تخت کودک بخرید.»

بیشتر بخوانید »

پدری که با دو فرزندش یک میلیون فالوئر دارند

«آزمایشگاه بابا» یا The Dad Lab یکی از صفحات پرطرفدار در اینستاگرام است. این صفحه در این شبکه اجتماعی یک‌میلیون دنبال‌کننده دارد. البته در دیگر شبکه‌های اجتماعی هم «آزمایشگاه بابا» شناخته شده است و به عنوان مثال در فیسبوک بالای سه میلیون و ۷۰۰ هزار دنبال‌کننده دارد. در کنار این دو، در یوتیوب هم بالای دو میلیون و ۷۰۰ هزار نفر، عضو کانال مربوط به این آزمایشگاه هستند. البته محتوا در همه‌ این فضاها مشابه هم است. پدر جوانی که با دو پسر بچه‌ خود، فعالیت‌های علمی و سرگرمی مختلفی را انجام می‌دهد و فیلم و عکس‌هایی باکیفیت از این فعالیت‌ها منتشر می‌کند.

بیشتر بخوانید »

چرا کلاب هاوس مخاطب دارد؟

یک پژوهشگر حوزه ارتباطات گفت: پلتفرم کلاب‌هاوس به کاربران حس در لحظه بودن و تجربه ارتباط بی‌واسطه را منتقل می‌کند و از آنجایی که گفت‌وگو محور است، کشورهای خاورمیانه‌ای اقبال بیشتری به این پلتفرم نشان داده‌اند.

بیشتر بخوانید »