شنبه 1 اردیبهشت 1403

دوره آموزشی «پایتون» برگزار می‌شود

انجمن علمی مهندسی صنایع دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، دوره آموزشی پایتون را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، آشنایی با برنامه نویسی یکی از مهارت‌های حیاتی و پرکاربرد برای ورود به بازارکار  محسوب می‌شود. زبان برنامه نویسی پایتون به عنوان یکی از محبوب‌ترین زبان‌ها در عصر حاضر در زمینه‌های مختلف مانند توسعه وب و نرم افزار و ریاضیات و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

“شروع مار با پایتون؛ نصب، متغییرها، ساختارهای شرطی”، “حلقه‌ها و توابع”، “ساختار داده؛ رشته‌ها، لیست، دیکشنری، تاپل”، “کتابخانه‌ها”، “کار با فایل‌ها” و “پروژه پایانی – هک پسورد(Hash)” از جمله مباحث و سرفصل هایی است که در این دوره آموزش داده می‌شود.

این دوره با تدریس مهندس آرین منتظری ـ دانشجوی دکتری مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت، از ۲۶ تیرماه روزهای شنبه و دوشنبه ساعت ۱۹ الی ۲۱ به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می توانند جهت  ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به لینک https://www.iekntu.ir/courses/python-summer/ مراجعه کنند.

انتهای پیام

درباره admin

دوباره چک کن

چگونه مدیر محصول موفقی شویم؟

انجمن های علمی مدیریت دانشگاه های شریف، تهران، امیرکبیر، علامه‌طباطبایی، خوارزمی و اصفهان و انجمن های علمی مهندسی کامپیوتر یزد و اهواز وبینار «چگونه مدیر محصول موفقی شویم؟» را برگزار می‌کنند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *