جمعه 10 فروردین 1403

admin

با ست‌های اداری به شرکت خود هویت ببخشید

امروزه اغلب مدیران شرکت‌ها به دنبال هویت و اصالت برای کسب و کار خود هستند. این اصالت و برندسازی با ایجاد یک هویت بصری باکیفیت به دست می‌آید. یک هویت بصری ایده‌آل باعث می‌شود، شرکت‌ها حرفه‌ای‌تر، جدی‌تر و معتبرتر به نظر برسند. بخشی از هویت بصری شرکت‌ها وابسته به «ست اداری» آن‌هاست.

بیشتر بخوانید »

بلاگرهای اینستاگرامی چقدر درآمد دارند؟

دنبال‌کننده‌های عزیز امروز جشن تعیین جنسیت داریم. دل تو دلم نیست و تا چند دقیقه دیگر این دو تا بادکنک مشخص می‌کنند نی نی ما دختر است یا پسر، البته بگم این بادکنک‌آرایی کار یک خانم هنرمند است که آدرس صفحه‌اش را این زیر گذاشته‌ام. این کیک چهارطبقه قشنگ هم کار یکی از قنادی‌های خوب است که آدرس صفحه این قنادی هم زیر هست. این لباس‌های خوشگل نوزادی هم کار یکی از فروشگاه‌های سیسمونی معتبر است که آدرس صفحه این سیسمونی را هم اینجا برای‌تان گذاشته‌ام. با این لینک می‌توانید بروید توی صفحه این فروشگاه و با تخفیف لباس‌های برند و با کیفیت نوزادی و کالسکه و تخت کودک بخرید.»

بیشتر بخوانید »

شبکه اجتماعی کمدا، حامی کسب و کار های خانگی و مشاغل کوچک خانم‌ها

این روزها با دنیایی از ارتباطات مجازی؛ داشتن یک کسب و کار شخصی نوپا برای هیچ‌کس دور از ذهن نیست و می‌توان گفت یک رویای در دسترس هر کسی است که آرزوی آن را در دل دارد.

بیشتر بخوانید »

دستاوردهای بزرگ در سال دشوار و توسعه بر مبنای رایانش ابری در 1400

روز گذشته، مجمع عمومی سالانه صاحبان سهام شرکت همکاران سیستم برگزار شد فرید فولادی، مدیرعامل همکاران سیستم در گزارش خود به سهام‌داران با اشاره به سال 99 و موقعیت‌های دشواری که به‌دلیل پاندمی و شرایط اقتصادی وجود داشت، گفت: «براساس اصول و ارزش‌های همکاران سیستم، با شروع پاندمی، مراقبت از سلامتی پرسنل، مشتریان و شرکای تجاری، در کنار پایداری کسب‌وکار شرکت و مشتریان، اولویت و مبنای کارهای ما قرار گرفت.»

بیشتر بخوانید »

نقش لجستیک در تجارت الکترونیک

در دنیای امروز شاهد پیشرفت روزافزون تجارت و خدمات الکترونیک هستیم افزایش فروش آنلاین و رونق کسب و کارهای اینترنتی خود گواهی بر این امر مهم هست یکی مهم ترین امور تجارت الکترونیک بحث سیستم های انبارداری و ارسال محصولات فروشگاه های الکترونیک هست که اصطلاحا لجستیک نامیده می شد در این متن سعی داریم به اهمیت سیستم لجستیک در تجارت الکترونیک اشاره کنیم.

بیشتر بخوانید »