شنبه 1 اردیبهشت 1403

وبینار «آشنایی با نقشه راه مدیریت محصول» برگزار می‌شود

دانشکده و انجمن علمی مهندسی صنایع دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، وبینار «آشنایی با مدیریت محصول و نقشه راه مدیریت محصول» را برگزار می کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، بیش از دو دهه از ظهور نقش مدیریت محصول در شرکت های صنعت آی تی می‌گذرد اما شاید تنها ۱۰ سال است که مدیریت محصول با تعریف فعلی شناخته می شود. هر سازمانی حتی شرکت های فعال در زمینه ی خدمات به مدیریت محصول نیازمند هستند.

مدیر محصول کسی است اطمینان پیدا می‌کند که تمامی اعضای تیم همانند یک هارمونی در جهت رسیدن به اهداف تجاری سازمان کنار یکدیگر کار می‌کنند. با اینکه به نظر میرسد مدیر محصول بیشتر کارهای مدیریتی انجام می‌دهد، در حقیقت این‌طور نیست. آن ها به طور مداوم در حال کار کردن روی محصول فعلی و بهبود آن هستند. مدیر محصول مسئول خروجی رونمایی از محصول است.

در چند سال اخیر در سراسر دنیا و در ایران تقاضا برای ورود به بازارکار مدیریت محصول شتاب زیادی یافته است. این وبینار قصد دارد به همراه پرسش و پاسخ  با جزئیات این تخصص آشنا کند و نقشه راه متخصص شدن و موفقیت در این مسیر را نشان دهد.

“آشنایی با مدیریت محصول”، “تلاقی طراحی”، “فناوری تولید”، “بازاریابی و استراتژی کسب‌وکار”، “آشنایی با مدیریت محصول”، “چگونه مدیر محصول شویم؟” و “بایدها و نبایدها در مدیریت محصول” از جمله مباحث و سرفصل هایی است که در این وبینار ارائه خواهد شد.

این برنامه با سخنرانی مهندس سیاوش جهانی روز جمعه ۲۱ خرداد، ساعت ۱۹ الی ۲۱ به صورت آنلاین برگزار می شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این برنامه به لینک  https://www.iekntu.ir/courses/webinar-product-management/ مراجعه کنند.

درباره admin

دوباره چک کن

چگونه مدیر محصول موفقی شویم؟

انجمن های علمی مدیریت دانشگاه های شریف، تهران، امیرکبیر، علامه‌طباطبایی، خوارزمی و اصفهان و انجمن های علمی مهندسی کامپیوتر یزد و اهواز وبینار «چگونه مدیر محصول موفقی شویم؟» را برگزار می‌کنند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *