پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

کارگاه آموزشی «بازاریابی عصبی؛ نورومارکتینگ»

اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی مدیریت ایران با همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی مدیریت صنعتی، بازرگانی و مالی دانشگاه علامه، با مشارکت انجمن‌های مدیریت بازرگانی، صنعتی و روانشناسی دانشگاه یزد، مدیریت و کسب‌وکارهای دانشگاه تهران، و گردشگری دانشگاه تبریز، دانشگاه الزهرا و دانشگاه محقق اردبیلی، کارگاه آموزشی «بازاریابی عصبی؛ نورومارکتینگ» را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، بازاریابی عصبی یا نورومارکتینگ علمی جدید، که از ترکیب دو حوزه عصب شناسی و بازاریابی ایجاد شده و تاثیرات چشم گیری را بر روی فرآیند بازاریابی کسب و کار ها گذاشته است. هدف بازاریابی عصبی انتقال بهتر پیام‌های بازاریابی به دیگران و افزایش احتمال خرید توسط مخاطب است در نتیجه با بازاریابی عصبی بودجه بازاریابی و تبلیغات کاهش می‌یابد.

در این دوره با درک سیستم مغزی و عصبی انسان، و یادگیری عکس العمل های ناخودآگاه انسان در برابر پیام‌های مختلف می توانید برنامه های بازاریابی و برند سازی خود را بر این اساس تنظیم و به راحتی به اهداف خود دست پیدا کنید.

“معرفی نورومارکتینگ”، “تاریخچه نورومارکتینگ”، “جایگاه نورومارکتینگ در تحقیقات بازاریابی نسل ۴”، “مزیت‌های استفاده از نورومارکتینگ”، “آناتومی مغز برای نورومارکتینگ”، “کارکردهای شناختی”، “هیجان، شناخت و رفتار”، “ابزارهای مورد استفاده در نورومارکتینگ”، “کاربردهای نورومارکتینگ” و “بخش عملی: ردیابی چشم” از جمله مباحث و سرفصل‌هایی است که در این کارگاه به آن‌ها پرداخته می‌شود.

 این برنامه با حضور دکتر علی بنیادی‌نائینی ـ عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت و مدیر آزمایشگاه کسب‌وکارهای عصبی و علی گلبازی‌مهدی‌پور ـ محقق علوم اعصاب و پژوهشگر آزمایشگاه کسب‌وکارهای عصبی، روزهای ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام به لینک  https://eseminar.tv/wb۲۶۸۲۸ مراجعه کنند.

درباره admin

دوباره چک کن

چگونه مدیر محصول موفقی شویم؟

انجمن های علمی مدیریت دانشگاه های شریف، تهران، امیرکبیر، علامه‌طباطبایی، خوارزمی و اصفهان و انجمن های علمی مهندسی کامپیوتر یزد و اهواز وبینار «چگونه مدیر محصول موفقی شویم؟» را برگزار می‌کنند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *