چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

فرصت طلایی برای برقراری تولید کنندگان در گوگل

یکی از مناسب‌ترین راه‌هایی که مشتریان برای یافتن تولیدکنندگان و بازرگانان یا تهیه یک محصول استفاده می‌کنند جستجو در اینترنت است. آمارها نشان می‌دهند بیش از ۹۳درصد خریدهای اینترنتی از طریق ورودی گوگل صورت می‌گیرد. بنابراین اگر بتوانید رتبه‌های اول گوگل را برای خود داشته باشید، تعداد زیادی مشتری به سراغتان خواهد آمد و فروشتان دگرگون خواهد شد. در این خبر می‌خواهیم شما را با یک فرصت طلایی آشنا کنیم که به کمک آن می‌توانید از طریق گوگل به مشتریان زیادی دست یابید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سایت ارانیکو، حالا که می‌دانیم در زمینه کاری خود رتبه یک گوگل بودن چقدر ارزشمند است باید بررسی کنیم که مشتریان بالقوه ما چه عبارت‌های مرتبطی را گوگل می‌کنند. وقتی این جستجوها را انجام دهید احتمالا با نتایج جالبی روبرو خواهید شد و سایت ارانیکو را خواهید دید که اکثر کلمات کلیدی جزء گزینه‌های اول گوگل است.

ارانیکو چطور از طریق گوگل به کسب و کارها کمک می‌کند؟

سایت ارانیکو یک سایت مرجع برای ثبت آگهی های خرید و فروش مواد اولیه است. در حال حاضر بیش از ۵۵۰۰ شرکت در ارانیکو فعالیت دارند و محصولات خودشان در آن آگهی می‌کنند. تیم ارانیکو توانسته با توجه به نیاز مشتریانش در هزاران کلمه کلیدی مرتبط رتبه اول گوگل را بدست آورد. اما ارانیکو چطور می‌تواند به بازرگانان کمک کند؟

این فرصت طلایی برای شما نیز فراهم است تا به راحتی و به صورت رایگان در سایت ارانیکو ثبت نام کنید و محصولات خودتان را در  بخش آگهی‌ های فروش ارانیکو ثبت کنید. آگهی‌های شما در میان تامین کنندگان و بازرگانان آن محصول قرار می‌گیرد.  هر مشتری که از طریق گوگل وارد ارانیکو می‌شود یا بصورت مستقیم وارد صفحه محصول می‌شود، آگهی شما را خواهد دید و از طریق اطلاعات ارتباطی با شما تماس خواهد گرفت. از آنجا که سایت ارانیکو توانسته طی سال‌های فعالیت خود جایگاه‌های برتر را در گوگل کسب کند بنابراین ترافیک هدفمند به سمت آگهی شما هدایت خواهد شد. بناربراین این فرصت را از دست ندهید و همین حالا اقدام به ثبت نام در سایت ارانیکو کنید.

رتبه اول گوگل در بیش از ۱۰۰۰ کلیدواژه مرتبط

ارانیکو در حوزه‌های مختلف مواد اولیه از جمله نفت، گاز و پتروشیمی، شیمیایی و حلال ها، پلیمر و پلاستیک، غذایی و کشاورزی، لاستیک، فلزات و معادن، راه و ساختمان و … فعالیت دارد. در ادامه نمونه‌هایی از عبارت‌هایی که مشتریان برای یافتن یک محصول در گوگل جستجو می‌کنند را آورده‌ایم. ارانیکو در اکثر این موارد رتبه اول گوگل است. پیشنهاد می‌کنیم همین حالا خودتان هر کدام از کلمات را در گوگل جستجو کنید و نتیجه را ببینید:

خرید گازوئیل، خرید قیر، خرید اتانول، قیمت روغن پایه، قیمت برش سنگین، خرید مازوت، خرید رافینت، قیمت نفتا، قیمت مازوت، قیمت اسید فسفریک، فروش متانول، خرید هیدروکربن سنگین

خرید نفت سفید، قیمت گاز مایع صنعتی، فروش حلال ۴۰۲، خرید استیک اسید، خرید بوتانول، خرید ایزوپروپیل الکل، خرید استایرن، قیمت گلیسیرین، خرید هیدروکربن سبک، فروش منو اتانول آمین، قیمت کلینکر، فروش الیاف ویسکوز، قیمت کوکونات فتی اسید، خرید دی اتانول آمین، فروش کربن فعال، قیمت تیلوز، خرید بوتیل گلیکول، فروش اسید فرمیک، قیمت آب اکسیژنه، خرید اسید اولئیک، قیمت حلال ۴۱۰، خرید بنتونیت، قیمت کربومر، فروش هیپو کلریت کلسیم، خرید برنج ۱۱۲۱، قیمت کنجد سفید، خرید تیتانیوم، فروش پلی آمید، خرید بوتیل استات، فروش پلی الکترولیت، خرید دی اکسید تیتانیوم، قیمت سود سوز آور، قیمت فنول، فروش گوگرد، خرید متیل استات، قیمت اوره، قیمت استون، خرید سولفات آلومینیوم، قیمت EVA، خرید کاستیک سودا، خرید ABS، قیمت استیک اسید  و  دیگر کالاهای موجود در سایت ارانیکو

درباره admin

دوباره چک کن

چگونه مدیر محصول موفقی شویم؟

انجمن های علمی مدیریت دانشگاه های شریف، تهران، امیرکبیر، علامه‌طباطبایی، خوارزمی و اصفهان و انجمن های علمی مهندسی کامپیوتر یزد و اهواز وبینار «چگونه مدیر محصول موفقی شویم؟» را برگزار می‌کنند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *