پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

Daily Archives: 25 اردیبهشت 1400

چرا نباید از شکست در کارآفرینی بترسیم؟

انجمن‌های علمی دانشگاه‌های استان تهران به مناسبت دهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس ایران، با همکاری یکدیگر وبینار تخصصی در زمینه کارآفرینی با عنوان «چرا نباید از شکست در کارآفرینی بترسیم؟» را برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید »

کارگاه آموزشی «بازاریابی عصبی؛ نورومارکتینگ»

اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی مدیریت ایران با همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی مدیریت صنعتی، بازرگانی و مالی دانشگاه علامه، با مشارکت انجمن‌های مدیریت بازرگانی، صنعتی و روانشناسی دانشگاه یزد، مدیریت و کسب‌وکارهای دانشگاه تهران، و گردشگری دانشگاه تبریز، دانشگاه الزهرا و دانشگاه محقق اردبیلی، کارگاه آموزشی «بازاریابی عصبی؛ نورومارکتینگ» را برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید »

موفقیت پس از خواندن این کتابها!

به گزارش ایسنا بنابر اعلام بامبو ، موفقیت و ثروت برای بسیاری از افراد آرزویی دست نیافتنی است اما با قدم گذاشتن در مسیر درست آسان و ساده خواهد شد. در این مطلب بهترین کتاب‌های موفقیت و ثروت را معرفی می کنیم که می‌توانند به شما در این مسیر ثروتمند شدن کمک بسیار زیادی کنند.

بیشتر بخوانید »

قرارداد ابری “گوگل” با سرویس اینترنت “استارلینک”

شرکت "گوگل" در همکاری جدید خود با سرویس اینترنت "استارلینک" شرکت "اسپیس‌ایکس" قصد دارد به مشاغل راه دور راهی برای استقرار و عملیاتی کردن سریع برنامه‌های خود در فضای ابری گوگل بدهد.

بیشتر بخوانید »